hej hå hej hå...

Vi ut i skogen gå!

Idag har jag och Hanna och vår kompis Linda med sin son varit ute i skogen en sväng och letat svamp =)
Jag älskar att gå i skogen, det är så lugnande!
vi hade hur mysigt som helst!
Vi satt på mossan och fikade och gick omkring lite här och där och letade svampar.
Lindas son (han är 9) gick omkring med vår svampbok och slog upp alla svampar vi hittade! =)
han hade väldigt roligt =)

jag lägger ut lite kort från dagen =))


Hanna och Linda gömmer sig bakom granen =)


Såna här fanns det många =)
Jag tycker dom är så vackra!!
Men ät dom INTE =))

Lite suddigt men MUMS! =) god svamp =))


Så söta små svampar jag tycker det ser ut som en miniatyr värld =))

Nu ska jag sooova och drömma om trattkantareller =))

tack och hej

Kommentarer
Postat av: Johan Gustafsson

Då får du fan se till o spara lite kantareller till mig !! Gud så gott.. =)

2008-09-15 @ 15:19:32
URL: http://jgp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0