Oj utmanad IGEN!

Jag har blivit utmanad av Dorion

Reglerna är följande:
- Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- Berätta 5 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
- Utmana 5 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
- Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


Så okej då, här kommer mina 5 saker...

1. En gång när jag var liten (typ 3) frågade en tant mig om jag alltid var så glad, varpå jag svarade att Jaa men inte när pappa slår mig! (till saken bör tilläggas att min pappa aldrig slagit mig tror inte ens han har höjt rösten åt mig!) Så var det kom ifrån kan man undra =))

2. Jag älskar att sy kläder! Det bästa med det är att jag har kläder ingen annan har =))

3. Jag kan inte sitta framför tvn och INTE pyssla!

4. Jag älskar att bada! Alltså på sommaren! Fast jag har kommit på att jag bor i fel land!!

5. Jag är faktiskt stolt över mig själv över hur långt jag har kommit i mitt liv =)

Jag utmanar Saba, Iida, Josefine, Johan och Lotta

Kommentarer
Postat av: Jossan

Hey! Sådär. Har gjort din utmaning :D

Aha, så du är sjuk. Vi saknade dig just i skolan. Vad har du fått nått?

Krya på Dig!

2008-10-27 @ 22:34:19
URL: http://pinksnow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0