Idol 2008

Alltså jag vet inte var denna vecka har tagit vägen!
Jag har inte hunnit någonting känns det som =)
Men nu kände jag att jag var tvungen att skriva nått i alla fall!

I måndags var jag på Idol och sminkade lite =)
det var väldigt omtumlande men det blev bra till slut i alla fall =)
Hittade lite bilder på deras bakom scenen bilder så jag lägger ut dom =))



Anna får lite mer läppglans precis innan direktsändningen ska  börja!



Alice får mer puder mitt i sändningen =) Det är varmt i studion!

Imorgon ska jag göra en session med Elin =)
Ska bli väldigt roligt! Var ett tag sedan vi sågs nu!
Vi ska göra höstmode i Humlegården! Jag ska ha med mig tre elever som praktikanter! Alltid trevligt med lite sällskap!
Jag har stickat en mössa och vantar till Elins fotografering =) Hoppas dom passar *ler*

Ska försöka ta med mig kameran i morgon så jag kan ta lite bilder!
Imorgon ska vi på fest hos Mickan det ska bli kul, några av dom som kommer har inte sett mig sedan öperationen så det kan bli lite kul att se hur folk reagerar!
Har förövrigt gått ner nästan 40kilo nu!
Känns lite överväldigande men jävligt nice!

Nepp off to bed =)
Så jag orkar sminka imorgon =)
Kram på er därute!

Kommentarer
Postat av: Ann

Gud så roligt att du medverkat i IDOL! Score baby!

2008-10-04 @ 10:37:06
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Lotta

Så det var du som låg bakom det fina sminkaet =) Såg reprisen på löpbandet på gymmet i förmiddags ha ha.



40 kilo, shit!!!

Måste vara skitskoj!!! =)



Kram och fortsatt trevlig helg.

2008-10-04 @ 14:11:08
URL: http://saxiquine.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Nej men gud va roligt, jag som brukar titta på det. haha :D

2008-10-04 @ 14:59:58
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Maria

Shiy sarah Maria

¤0 kg är jättemycket. Men det måste kännas ändå skönt? Man ser skillnaden på bilden på dig, och du ser ut att må så himlöa mycket bättre. Så jag säger bara ett STORT GRATTIS, det är du värd.

aaah, vad jag ha de velat vara med o jobbat på Idol... men man kan ju inte få allt..

apråpå ingenting.... har ni utb. under nästa vecka??? Ska åka ner o kanske kan jag komma förbi o hälsa på er?? om du inte har nåt emot det??

måste nog ta o träna på den där inbakade flätan....

// Maria

2008-10-21 @ 09:13:56
URL: http://muym.blogg.se/
Postat av: AMAIA LAYLA

Gud vad roligt att medverka i idol! Är det någon makeoversändning eller sminkade du de före ett uppträdande? :)

2008-10-21 @ 16:07:03
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0