Ångesten kommer krypande....

Uscha idag är en sådan dag...
Känner mig ledsen och nedstämd!
Hemmet ser ut som ett bombnedslag och borde städas men kan bara inte ta mig för något...
Det var länge sedan jag kände mig så här, är ju inte van längre....
Fy idag mår jag bara illa om jag tittar mig i spegeln...känner mig ful och värdelös, ja veeet att jag är löjlig!

Det värsta är att jag vet att det blir bättre om jag städar!
Det brukar kännas lättare att leva i ett stökfritt hem än tvärtom men jag orkar ju inte ta tag i livet!

Faan vart tog livsglöden vägen, nån som sett den??

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Alla har såna dagar och du är inte alls löjlig! Jag är ju likadan själv!



Jag hoppas det känns bättre snart krama

2008-05-13 @ 14:40:25
URL: http://wysteriia.blogg.se/
Postat av: Li

Inte är du löjlig! Det är bara normalt att ha såna dagar, jag har dom för jämnan! :)

Så det är bara att krypa ner i soffan och kolla på din favoritfilm och försöka härda ut, imorgon ska du hit och mysa med mig ju! :D



Kram på dig älsklingsgumman!

Och dessutom är du hur snygg som helst!

2008-05-13 @ 16:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0