Lite bakom kulisserna på Sobelträffen!

Japp så bar det iväg till Tranås! Jag landade hos Ann och Jakob redan på Fredagen så jag skulle slippa gå upp mitt i natten =)
Så på lördagen så drog vi iväg mot tranås!
Jag lyckades glömma lite saker så vi fick vända *ler* men det var efter bara några minuter så det var inte så farligt!
När vi äntligen var på väg på riktigt så började jag och Ann att förbereda oss!!

     

Det är ju ganska tråkigt att sitta i en bil i några timmar så man måste ju roa sig lite!
Ann är bra på att roa både sig själv och mig! =)
Sedan sminkade jag Ann till hennes första session med Adam!
Måste säga att jag är ganska stolt över resultatet med tanke på att vi satt i en bil som skumpade fram!!

     

Min andra planerade session med underbart trevliga Lotta!
Vi hade tre roliga timmar med styling! Tack för att du stod ut! =)
Jag ser verkligen fram emot dessa bilderna då jag såg dom i kameran höll jag på att dööö =)
Lars är grym på det han gör! Helt klart!!

 

Sen var det stackars Sandras tur att stå ut med mig =)
Det luktade en hel del men kan tänka mig att bilderna blir galet ball!
Tack Sandra du är gryyyym!!

Vi hade en trevlig Lördag och det var skönt att sätta sig i bilen när vi skulle hem, trötta men nöjda!
Kommer fler kort när jag får dom! =)

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Lotta

Ho ho... det var asnice juh =)
Fast jag måste säga att vårt snicksnack tacklade av lite den sista halvtimmen he he....
Har fått länk till alla råbilderna så jag skall glo och välja några favoriter så får vi se om någon av dem kommer med i sessionen sedan =)
Kram kram.

2008-03-03 @ 21:06:54
URL: http://saxiquine.blogg.se
Postat av: Anonym

Haha.. jag är alltid på en galen ide.. vad blir det nästa gång? kackerlackor:P?

Kram!

2008-03-03 @ 22:18:16
URL: http://sandish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0