Ett kilo

Fatta jag har redan förlorat ca 1 kilo!
Kanske inte låter så mycket för er men för mig är det massor!
Resan kommer säkert att vara lång och ibland kommer man säkert stå still i sin viktminskning men just nu känns det oerhört skönt att jag i alla fall tappat något så man vet att det går åt rätt håll!
Nu håller svullnaden på att gå ner lite på magen med så jag inte ser lika gravid ut!
Men det är klart det är fortfarande jobbigt, jag har väldigt ont på sidan måste varit där som grävt mest!
Så jag kan inte riktigt ligga som jag vill när jag ska vila eller sova så det är fortfarande knepigt, men om en vecka ska jag ju ta bort stygnen och då kommer det nog ha läkt så pass mycket att det inte känns så jobbigt längre =)

Jag har fortfarande svårt att dricka så mycket som jag borde, men och andra sidan så har jag ju alltid haft lite svårt att dricka vatten eller så. Nu har jag spetsat vattnet med lite sockerfri pärondricka! Då går det faktiskt lättare =)
Idag har jag varit hemma några timmar i vår lägenhet när Mamma och Pappa hjälpte några vänner att flytta!
Det var väldigt mysigt att gosa med Sokratess men han blev lite sur när jag gick igen! Men det är ju inte så lätt för honom att förstå!

Jag ska snart titta på konståkning på tv!
Det är skönt att vara hemma hos mamma och pappa man blir så bortskämd!
Jag har svårt för att äta varma soppor så jag lever mest på fil och yoghurt nu så kom jag på att det faktiskt finns ett recept på en soppa som jag gillar i vanliga fall! Så då har Mamma genast gått iväg för att köpa det som behövs och ska nu laga den soppan till mig istället =)
Tur man har mamsen =))

Jag måste säga att jag är glatt överaskad över hur det känns allt det här!
Det är klart det ju inte över ännu, men hittils är det inte alls så skrämmande som jag trodde det skulle vara =)
Men jag kämpar på!!

Tack och hej!

image97
Myskissen =)

Kommentarer
Postat av: Christian

Här kommer en kram till bara dig!
Kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!

2008-03-22 @ 12:34:52
Postat av: Ann

Vad är det för soppa då? Lite recept tas tacksamt emot :)

Kul att höra att det går så pass mycket lättare än du förväntat dig. Ser fram emot att ses :)

2008-03-22 @ 14:48:32
URL: http://kykyri.blogg.se
Postat av: Ann

Skönt ju att du känner att maten luktar gott, får hålla med om att det är ett gott tecken :)

Snart du... snart... så ska vi ut och shoppa :D ;D

2008-03-22 @ 16:24:20
URL: http://kykyri.blogg.se
Postat av: Li

Du kommer klara detta galant! Det är en helt ny värld nu gumman och den tar emot dig med öppna armar!

KRAM!

2008-03-22 @ 21:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0