En något deppig dag!

Idag har inte varit någon höjdare!
Jag vaknade kl 07.00 att jag hade så ont i magen att jag grät så jag fick knalla upp och leta reda på piller och sedan kunde jag inte somna om så jag gick upp och åt frukost då!
Sen har jag varit ute och gått lite för att få lite motion och luft och det gick ändå ganska bra faktiskt!
Sen somnade jag i soffan när vi kom tillbaka!
Har hela dagen känt mig nerstämd och ledsen!
Men det måste väl komma svackor antar jag!
Mamma och Pappa åt bla prinskorv till middag idag och det var jättejobbigt!
Innan har jag mest mått illa och inte blivit så sugen på något men nu känns det jobbigt med allt =)

Men jag antar att det vänder igen!
Får väl njuta av min soppa och min fil!
Imorgon kommer Hanna hem det  blir bra!
Men kände att jag måste skriva av mig lite för jag känner mig lite nere!
Nog svårt för folk att sätta sig in i hur det är att vara nyopererad GBP om man inte gjort det själv.
Jag hade ingen aning i alla fall =)
Vissa saker är lättare än andra, och ibland känns det hopplöst men man får kämpa på inte så mycket annat man kan göra helt enkelt !!

Tack och Hej

Kommentarer
Postat av: Li

Du klarar det gumman! Det kanske känns hopplöst ibland, kom bara ihåg två saker!
1. Det är okej att ha svackor och att må dåligt ibland, det är fullt tillåtet!
2. Det blir alltid bättre! Det kanske inte känns som det i svackan, men det blir alltid bättre!

Kramar!

2008-03-23 @ 19:30:25
Postat av: Anders aka Nagadez

Hej vännen!
Det låter som du fajtar på bra tycker jag! :)

Minns själv en sommar då jag opererade bort en visdomstand och kunde bara dricka i 1,5 månad typ. Kul att dra i sig samma jävla nyponsoppa som alltid när de andra tuggade i sig flintastekar på löpande band... =)
Men mina besvär försvann och det tack vare tålamod och viljestyrka.

Du är en stark person och jag är så imponerad av dig och din vilja! Därför vet jag att du är tillbaka i matchen snabbare än en annan hinner säga prinskôrv!

Många kramar från en Göteborgare med egna tomtar på loftet... =)

2008-03-23 @ 23:53:42
URL: http://nagadez.blogg.se
Postat av: Amaia

Wiiiiie du är tillbaka!!! :D Jag sa ju att det skulle gå jättebra, och grattis till att du redan har börjat gå ned! :)

Min hotmail strular så jag kunde inte öppna de bifogade filerna Christian skickade, utan bara länken med alla bilderna, valde ut lite porträtter också som han skulle retuschera, sminkningarna är ju såå grymma! ;)

2008-03-24 @ 11:31:40
URL: http://amaialayla.blogg.se
Postat av: Linn

Lycka till med allt efter operationen!

Tänker på dig! Kram

2008-03-26 @ 06:41:34
URL: http://www.livetsomlinn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0