När en nära vän mår dåligt...

...brakar hela världen ihop...
Ja så kändes det igår när jag plötsligt fick ett telefonsamtal av en väns syster som ringer och talar om att min vän mår väldigt väldigt dåligt och har blivit inlagd på sjukhus.
Jag fick en sådan chock, alltså jag visste att hon inte mådde bra såklart det pratar vi ofta om eftersom jag oxå befinner mig mitt uppe i en depression men jag visste nog inte hur dåligt hon mådde.

Det gör så ont när man inte kan göra något, jag känner mig så hjälplös.
Jag skulle vilja göra allt bra bara genom att viffta med ett trollspö eller liknande.
Men nu vet jag i alla fall var hon är och att hon verkligen får den hjälp hon behöver.

Men det var svårt att sova i natt för jag är så orolig.

Vännen jag tänker på dig och jag hoppas att allt löser sig! Jag finns här alltid alltid det vet du! Älskar dig!!

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Usch va hemskt..och jobbigt. Hoppas din vän kommer mp bättre snart!

2008-06-12 @ 13:54:04
URL: http://wysteriiasblogg.se
Postat av: -M-

Oj, hoppas din vän blir bättre.

Sköt om dig!

2008-06-12 @ 14:08:27
URL: http://juteux.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0