Mycket att ta igen!

Oj jag har ju inte skrivit på länge!
Men nu ska jag försöka ta igen lite förlorad tid =)

Förra helgen var jag ju på Halstahammar träffen och lekte!
Det blev ju inte som jag hade tänkt mig men det blev rätt okej i alla fall!
Orkar inte gå in på vad som var vad men du får väl fråga om du blir nyfiken!
Men jag hann med att göra fem sessioner i alla fall!
Tänkte dela med mig av lite bakom kulisserna bilder och även en färdig redigerad bild!

     

     



1, Cilla är i fototagen!
2, Jag sminkar Frida D
3, Hanna samtalar med Jakob
4, Frida D
5, Jag sminkar Frida
6, KGS, Li och Putte!
7, Amelie



Foto av Christian Hollman modell Amelie!

Hoppas det gillas!!

Tack och Hej


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Cooooool sminknig på Amelie! :D

2008-06-10 @ 21:42:47
URL: http://www.wysteriiasblogg.se
Postat av: jessie

Jätte läcker make!! älskar kreationen i pannan =)

2008-06-15 @ 18:15:19
URL: http://jessmakeup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0