Tänk Sverige har musiksmak trots allt!

Jag såg inte melodifestivalen förra helgen för då var vi ju i fjällen!
Men idag såg jag den i alla fall!
Ja herregud vilket startfält!
Jag blev totalt chockan när The Natalie kom upp på scen! Jag trodde ändå att ett kriterie för att få vara med i melodifestivalen var att man kunde sjunga men så var tydligen inte fallet! Ja herregu säger jag bara =)

Jag gillade igentligen bara två låtar och som tur var verkade det vara dom som resten av Sverige också gillade!!
Jag fick tårar i ögonen när Sanna Nielsen sjöng herregud vilken röst människan har! Helt otroligt!! Och jag gillade ju låten med! Smäcktande ballad! Lysande!!

Och Rongedal, dom är ju bara för sköna helt enkelt och jag gillar ju verkligen 70 tals disco så va 17 den är ju perfekt =)

Carola... behöver jag ens skriva vad jag tycker!
Jag menar hon är ju.... Äsch jag låter bli!!
Hon kom ju inte till final direkt så vi få hoppas att hon stannar i andra chansen!!

Nepp nu är det lägg dax!

Tack och Hej =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0