Förberedelser för morgondagen!

Jaha imorgon ska jag leka lite =)
Jag ska göra två sessioner med Anneli och två med Åse, fotograf ska Niklas B och Sandra W vara så det ska bli roligt =)
jag ska vara riktigt tokig har jag tänkte =)
men nu måste jag ju plocka i ordning allt å det är sååååå tråkigt!
Ska ha med mig tyg och en klänning allt mitt smink alla hårsaker och massa smått och gott =)
Kommer ta evigheter och jag vill inte börja !!
haha

men har väl ingen återvändo!
Ska bli jätteroligt imorgon i alla fall! det ser jag fram emot =)
Ebbe ska få följa med på äventyret =) Det kanske han tycker sådär om men i alla fall!

Idag tömde jag kameran för att jag tagit kort på mitt smink =)
Där fanns många jättesöta kort på Ebbe så jag sätter in ett =)

image39
Den är lite suddig men det är en så rolig bild =)
kram och tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Ann

Okej, jag ska be Jacob kolla upp om lokalen är ledig den dagen, jag får hojta till imorgon med ett besked :) Men då får du flörta med Christian om han kan plåta mig också ;)
Och det är väl klart att du får sova kvar här, sötnäsa :)

Haha jodå, klart du ska plåta badrumsskåpet :P

2008-02-19 @ 19:44:15
URL: http://kykyri.blogg.se
Postat av: Ann

Jag jobbar till 18 ikväll, men jag kan nog slå dig en signal på min rast... jag ska bara komma ihåg det också :P

2008-02-20 @ 08:02:34
URL: http://kykyri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0