Rovdjur i farten

Jaa asså min katt tog en blåmes idag!
Jaaa jag lovar det är sant!
Han tog den i sovrumsfönstret som var öppet och där han satt och lurade!
Jag blev helt chockad men berömde honom såklart som man ska =)
Han var såååå nöjd med sig själv!
jag fick lura honom med att ge honom "gosemat" så han släppte fågeln så jag fick kasta den, ville inte att han skulle äta upp den tror inte hans mage skulle klara det efter 10 år av köpemat!
Men jag tog lite kort på honom i alla fall =))

Varsegod mitt monster!
Vill varna känsliga tittare!






Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Ann

Oj jösses, jag visste inte att din gamle katt var en sån tider :D

2008-12-05 @ 16:27:24
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: dorion

usch. ja, hellre det än en råtta. vet inte hur jag skulle reagera om min katt kom släpandes med en sån i munnen. skulle nog skrika högt och bli äcklad av min katt för evigt... typ.

2008-12-05 @ 23:59:49
URL: http://www.nogg.se/tjockis
Postat av: Benny

Way to go So-kissen! Visste att det fanns en gnista i dig..

2008-12-11 @ 22:08:10
Postat av: Mimmi

ryser Jag tror nog han hade kunnat äta den.. Men vad fan, tog han den i fönstret?! :P

Min katt jag hade kom alltid hem med olika mysgrejer så som ormar, möss, fåglar, och diverse annat smått och gott (plus en hel del oidentifierbara delar)fast han hade varit utomhus och plockat hem det...

2009-01-02 @ 19:51:59
URL: http://mimsanvimsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0