Mhmmm en lista minsann =)

    Hittade listan hos Ann som hade snott den av någon som hade snott den av nån annan =) ja ni hajjar =))

    MIG:
    1. Hur lång är du? 168
    2. Vad vill du bli när du bli stor? berömd! =)
    3. Vad pluggar du? Pluggar inte alls....skulle va att jag läser en bok om pilates i så fall =)
    4. Har du långt hår? Axellångt.
    5. Vilken hårfärg har du? Kastanje färgat lite för mörk för min smak men det går ann =)
    6. Sminkar du dig? Nja inte så ofta som man kanske skulle tro med tanke på mitt yrke!
    7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Svarta

    FAMILJEN:
    1. Bor dina föräldrar ihop? japp
    2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Båda är bra på olika sätt =)
    3. Hur många syskon har du? Fredrik 35.
    4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Tack snälla
    5. Vilken mat lagade din pappa senast? Det vet ju inte jag jag bor ju inte hos dom =))
    6. Hur många ställen har du bott på? 5 olika städer men lite olika lägenheter med så det blir vl en 9 olika ställen eller nått!
    7. Vem i din familj stör du dig mest på? Fredrik
    8. Vilken familjemedlem är snällast? Hanna såklart
    9. Hur gammal är din mamma? 59

    KOMPISAR:
    1. När var du senast med nån kompis? Det var nån gång förra veckan när Anneli var här.
    2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Jag sov hos Ann senast.
    3. Har du kysst nån kompis? Näe
    5. Vem har du varit kompis med längst? Det måste vara Mikaela vi umgås inte så jätte mycket men pratas vid ibland och så Åse såklart!
    6. Vem känner dig bäst? Hanna och Li
    7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Det tror jag inte...
    9. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nääe

    KLÄDER:
    1. Vad har du på dig idag? Svarta strumpbyxor, svartvit kjol och en svart top.
    2. Har du bytt om idag? jaa jag hade mjukiskläder på mig förrut.
    3. Favorittröja? Min svarta luvtröja.
    5. Har du gett bort kläder nån gång? jaa
    6. Har du ångrat ett klädköp nån gång? ja det har jag nog.
    7. Har du handlat kläder genom internet? Nääe inte än men jag tänkte ge mig på det snart
    8. Har du ljugit om bh-storlek nån gång? det brukar inte va någon som frågar =)
    9. Fulaste plagget andra könet kan ha? jag kollar inte på andra könet så där överdrivet mycket...men jag gillar inte cykelbyxor...
    10. Vad använder du för skor? Jympadojjor och ballerinaskor

    VÅGAR DU:
    1. Skrika åt dina föräldrar? Skulle inte göra det nu men när jag var tonåring skrek jag en hel del!
    2. Klä dig annorlunda? Vad menas med annorlunda =)
    3. Vara dig själv? Ja oftast i alla fall
    4. Visa dig i bikini/badbyxor? nepp inte än
    5. Fisa inför din pojk/flickvän? ja det händer men då skäms jag lite.
    6. Pierca dig? Har inte vågat ännu tror nog inte jag kommer göra det heller
    7. Dig på utmaningar? Det beror på vad för slags utmaningar!
    9. Vara omogen? Alltid.
    10. Äta småkryp? vad ska det vara bra för??

    RANDOM:
    1. Vet du vem FATO är? Nepp ingen aning är det någon som vet??
    2. När tuggade du tuggummi senast? två dagar efter operationen och då kräktes jag så nu tuggar jag inte tuggummi längre!
    3. När var du på semester senast? December, i Egypten med Anneli
    4. Vilken färg är det på din tandborste? blå
    5. Är ditt hår tråkigt? nja skulle behöva klippa mig!
    6. Vad har du för påslakan just nu? Ska just bädda om till vita lakan med stora gula prickar på!
    9. När ska du gå och lägga dig? När jag blir trött.
    10. Gillar du spindlar? ja ibland inte för stora det kan vara lite obehagligt!

    Så =)
    ganska kul med listor =))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0