Gårdagen

Igår var jag på återbesök på Danderydssjukhus, det är nu 6 veckor sedan operationen!
Det gick bra, jag fick lite bassning för att jag dricker för lite och äter en anings för fort... men jaja det är bara att kämpa vidare!
Tro mig det är faan inte lätt att äta en måltid på mer än 20 minuter prova får ni se, och tänk på att jag bara äter ca 1½ dl/måltid det är inte mycket att hushålla med på 20 minuter, dessutom får jag inte dricka när jag äter faan det är skitsvårt tycker jag!
Men som sagt det har faktiskt bara gått 6 veckor jag får öva mera!
Annars var hon nöjd, hon var lite imponerad över att jag hade gått ner hela 20 centimeter i midjan! Det är jag med  =))

Idag när jag vägde mig började jag faktiskt gråta... jaa jag erkänner!
Idag väger jag mindre än jag har gjort på ca 5-6 år! Jag har passerat en magisk gräns som jag har haft skitsvårt att komma under förrut, så jag blev så glad att jag började gråta!
Nu har jag gått ner 12,8 kilo!
Mätte mig idag med, det har inte hänt så jätte mycket men jag har minskat några cenitimeter på alla ställen!
Det är ju i alla fall bra!!

Igår var jag även hos frisören, min kompis Erika har salong på Danderydssjukhus, så jag  passade på att gå till henne när jag ändå var där!
Jag har ju varit lite sådär nöjd med mitt hår sedan all denna färgning och allt jag höll på med! Dels har håret varit sååå slitet och sedan kände jag att det var för mörkt, i alla fall mörkare än jag hade tänkt mig!
Så Erika gjorde slingor i hela håret och det blev så perfekt! Det blev precis den färgen i hela håret som jag ville ha från början! Jag är så nöjd...
Sen fick hon kapa mycket på mina toppar så nu känner jag mig väldigt korthårig, jag har nästan lugg med!
Men jag är så NÖJD! Det är grymt snyggt =)
Väldigt sällan jag känner mig så nöjd när jag går från frisören, dom brukar aldrig fatta vad jag vill ha!
Men Erika är toppen! =))
Tack Gumman!!!

Sen åkte jag till Kolonilotten och snickrade ihop en låda som vi ska plantera i faan jag är så stolt, skitsnygg blev den! Ska göra en till idag om jag hinner!
Så fick vi tre björnbärsbuskar av Jennie som vi har planterat!
Det börjar se riktigt snyggt ut där nu!
Det har blivit mitt andra hem nu när det är så varmt jag är där så ofta jag hinner!
Kom gärna och hälsa på hörrni det är som ett litet paradis =))

Oj vad jag längtar tills Halstaträffen jag har sån smink abstinens att det är löjligt =))
Sen ska det bli så kul att träffa alla vännerna igen!
Så hoppas jag att folk ser att jag har gått ner i vikt =))
Lite ego måste man ju får vara =))

Nepp nu ska jag packa!
Jag och Hanna åker till Kalmar i eftermiddag efter hannas jobb... så jag måste packa lite kläder vilket inte är det lättaste eftersom jag inte har några =))

Kram på er allihopa och tack för alla fina kommentarer jag får det värmer så mycket ska ni veta!!

Tack och Hej

Kommentarer
Postat av: Ann

Åh va roligt, jag är så stolt över dig!

Vill ju se kort på nya frisyren :)

2008-04-30 @ 16:28:56
URL: http://kykyri.blogg.se
Postat av: Lotta

*Åhhh vad bra att det går så bra, grattis!!!
Och ha en underbar valborgshelg!

2008-04-30 @ 19:17:46
URL: http://saxiquine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0