Jag började dagen med ångest

Vaknade med ångest i morse. Svettades och mådde skit!
Hanna sa åt mig att jag inte kunde jobba... vilket var ett bra beslut. Åt lite frukost och lyckades somna om.
Sen mådde jag lite bättre.
Det är mycket oro som gnager på mig nu, tänk om det händer igen, tänk om Nove Lo inte får följa med oss hem...
Sen packade vi ihop oss och åkte till Lotten. Jag mår mycket bättre när jag är där. Det är lättare att andas där.
Jag har grävt ett nytt land och planterat ut gurka och zuchinni.

Sen kom en vän ut som bor i gbg i vanliga fall men som är tillfälligt i Stockholm. Vi har lärt känna varandra på FB genom en grupp för föräldrar som förlorat sina barn. Fantastiska människa!
Sedan kom även E dit med sin underbara dotter.
Det är så skönt att umgår med folk som vet att jag/vi mår lite dåligt nu. Blir lättare att ha trevligt på något vis när man vet att det är okej att må dåligt!
Det blev en bra kväll.

Sen kom ångesten krypande igen och jag åkte hem.

Jag känner mig som ett ufo...
Skitvärld!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0