Dagar som denna...

Idag har varit en väldigt tung dag. Vaknade med ångest, hade säkert drömt något. Tar mig i alla fall iväg till jobbet.
När jag kommer till danderyd (där jag alltid byter till tunnelbana) var det stopp i trafiken. Fick sedan veta att det varit en olyckshändelse vid mariatorget. Det kom ett tåg i alla fall och jag lyckades få en sittplats. Sen blir vi stående mellan två stationer, länge. Jag har lite svårt för trånga utrymmen och mycket folk så det blev väldigt jobbigt.
Kommer fram till jobbet en timme senare än tänkt. Men jobbdagen var okej. Satt med ett barn i taget och det är alltid lättare.
Sen när jag skulle gå hem blev två kollegor lite sura på varandra (jag hade inget med saken att göra men jag hörde deras irriterade röster) det blev för mycket för mig så jag sprang in på toaletten och storgrät!
Sen har vi varit hos barnmorskan, hon är så bra, Nove Lo mådde bra därinne så det är skönt även om oron äter på en.

Ångesten tilltar nu, tror det beror på att det bara är 2 veckor till Vides 1 års dag.
Det är tufft nu...

Kommentarer
Postat av: Camilla

Kram!

2013-05-21 @ 20:15:23
URL: http://omlivetefter.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0