På jobbet

Idag har jag jobbat igen, idag var det mer folk. Så det har varit rätt jobbigt!
Men jag har träffat en ny kollega som jag tror jag kommer gilla mycket, så det känns skönt.
Sen var det ett barn som jag pratat med om att vi skulle få barn som frågade om vi fått vår bebis nu. Jag sa att vi hade det men att han hade dött och att han hette Vide. Då sa han att oj ni måste vara jätteledsna nu och va synd om Vide som inte fick leva. Fina barn!
Då grät jag massor...
Men jag antar att så får det vara, jag kan inte dölja att jag är ledsen!
Tung dag.
Nu vila lite till!

Kommentarer
Postat av: Malin

Åh fina fina barn! Förstår att du blev ledsen, men klart att man får visa det!
Stor kram

2013-01-02 @ 15:58:47
Postat av: ingrid

Vilken fin unge! Ja du är ju ledsen och då gråter man ibland. När man är glad skrattar man ibland., att gråta är ju bara ett uttryck.

Svar: Så sant älskade Ingrid, så sant!
SarahMaria

2013-01-04 @ 07:58:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0