Du finns hos mig

Köpte en skiva på Spädbarns fonden...
Texten... ♥

Finns hos dig

Jag sitter på ett moln och tittar ner på dig
och när vinkar med min fot så ser du kanske mig
Jag ligger på ett moln och kanske ser du mig
men jag kan höra varje gång du ropar efter mig

Jag finns hos dig varje natt och dag
jag finns i varje andetag
finns hos dig, alltid inom dig
jag finns hos dig när du tänker på mig
finns jag där
jag finns alltid här

Jag sitter på ett moln och du ropar till mig
du frågar hur jag har det och då säger jag till dig
att ja, jag har det bra, och finns alltid här för dig
och vet ju säkert att vi kommer träffas, ses igen

Du finns hos mig varje natt och dag
Ja du finns hos mig i varje andetag
finns inom mig, finns alltid inom mig
Ja du finns hos mig när jag tänker på dig
finns du här
du finns alltid här

(Text skriven av Eva Svedberg Engström)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0