Fysisk och psykisk utmattning...

Att man blir så trött av att göra nästan ingenting är utmattande.
Sorg är utmattande.
Idag har jag och en vän varit på loppis en sväng, något som jag i normala fall tycker är väldigt roligt. Sen jag kom hem har jag sovit i två timmar...
Man blir så trött att det går inte att beskriva.
Antar att det är för mycket intryck, hjärnan går på högvarv hela tiden.
Det är frustrerande att inte orka något längre.
Det är svårt att hålla en vanlig konservation uppe, man blir trött av det med.
Ja fy jobbigt är det...
 
Jag saknar min Vide...

Kommentarer
Postat av: Cherry

Egentligen vet jag inte vad jag ska säga, kan inte säga att vi känner varann så bra mer än att jag vet att du är en super go tjej som få andra att må bra.
Som sagt du är ju "kingen"
Det spelar ingen roll vad jag skriver så kommer inte din smärta och sorg försvinna.. Det kvittar hur många uppmuntrande ord så sitter något där inne och tär på en.
Jag vet hur de känns att ha den tröttheten, men kan aldrig säga att jag vet hur du känner dig.
Jag vet inte varför jag skriver egentligen. Men jag VET, jag VET att du tar dig upp för att jag VET att du är stark. Det tar tid, så ta din tid, för att när du är redo så kommer du att hitta tillbaka till dig själv!
Styrkekramar! Vi ses till höst vännen!

2012-08-02 @ 23:58:57
URL: http://caandy.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0