Dessa nerver!

Jag håller på att ta körkort.
Just nu pluggar jag teori så hjärnan blöder!
Det som jag tror kommer fälla mig så att säga att mina nerver!
Jag blir så sjukt nervös!
När jag tänker på att det faktiskt närmar sig så börjar jag gråta, vilket är helt sjukt ;)
Det blir ju inte bättre av det lixom!
Men jag är så rädd att jag ska blockera mig när jag kommer till skarpt läge!
Jag veeet lugna ner mig och tänk inte så mycket, men det är lättare sagt än gjort!

Jag tror igentligen att jag kan teorin, om jag inte överanalyserar så mycket och köra vet jag att jag kan!
Men ja nerver, dom spökar!
Fy 17!

Får ta en valium innan *fnissar*

Nepp åter till pluggandet!

Kommentarer
Postat av: Ann

Tack vännen =)



Klart att du fixar uppkörningen =)

2010-05-20 @ 19:24:41
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Marielle

Gud vad roligt! Du ska se att alltig kommer gå finfint! Saknar dig!

2010-05-21 @ 00:53:18
URL: http://muriels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0