ANTM

I detta fall står ANTM för Amatörernas nästa top modell.
Angelica Jansson,  http://angelicajansson.blogg.se/ , har kommit på denna roliga roliga idé som jag ska få vara med på!
Ideén är alltså denna, juryn kommer att välja ut 10 tjejer som har fått anmäla sitt intresse till Angelica, som sedan ska tävla mot varandra i vanlig top model anda. Dom kommer att få göra olika sessioner med olika fotografer och en jury kommer att rösta ut tjejerna en efter en tills det bara är en kvar.
Den som vinner kommer att få något pris, vet inte riktigt vilket ännu!

Jag är i alla fall en i juryn och det är så roligt!
Idag har vi gjort ett första urval och jag har hopp om att det ska blitoppen. Vi i juryn är så olika så det blir en del disskusioner om kommande deltagare då vi tycker så olika! Men det är ju lite tjusningen =)

Jag hoppas att det ska bli bra eller rättare sagt jag tror att det kommer bli toppen =)

Jag kommer att hålla er uppdaterade här på bloggen om tävlingen så håll utkik!

Kram och godnatt på er!

Kommentarer
Postat av: Elin

kikar in och lämnar ett litet spår efter mig. trevlig blogg har. massor med fina bilder. =)

2010-03-02 @ 11:16:12
URL: http://elinburstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0