Falskt alarm!

Igår var jag då hos läkaren i Danderyd.
Och mina nya prover visade att jag inte har någon infektion, vilket innebär att jag bara hade någon liten vanilg bakterie förra gången!
Så min böld är nog ett minne blott!
Men vi ska kolla upp varför jag är så trött och känner mig sjuk hela tiden.
Förmodligen kan det vara en vitamin brist eller liknande!
Men idag är jag hemma från jobbet ändå, vaknade med jordens huvudvärk. Jag tror att det kan vara för att jag har spänt mig så mycket för att jag skulle kunna bli inlagd igen att det nu släpper.
Men nu har jag sovit några timmar så nu känns det bättre.
Nu ska jag försöka andas lite frisk luft och njuta av att verkligen vara frisk, att inte oroa mig för min mage.
I alla fall ett tag =)

tack å hej!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0