Det tar aldrig slut... det finns inget ljus i tunneln!

Jag sitter här och kan inte sluta gråta.
Jag har ont i den jävla magen och jag orkar inte med att ha ont längre.
Ni som har läst och följt mig vet ju att detta är en lång följetång som inte verkar ha något slut.
Nu dom senaste dagarna har jag börjat få ont igen.
jag var hos läkaren i Torsdags och då hade min CRP (Sänka) gått upp igen inte mycket men ändå, den har gått åt fel håll. När jag låg inne för infektionen hade jag 236, sen när dom kollade varbölden hade jag 70 och när jag var på återbesök hade den sjunkit till 22. (Normalt är under 10 helst under 5) Nu har den hoppat upp lite och ligger på 38.
Det är inte så farligt i infektionssynpunkt men det går åt fel håll.
Och nu dom senaste dagarna har smärtan blivit värre igen.
Det är så tröttsamt!
Och nu har hoppet lämnat mig, kanske bara tillfälligt.
Men det känns så hopplöst!!
Det värsta är nog att jag tappat all förtroende för sjukhusen, det är faktiskt deras fel att jag är sjuk nu.
Dom har ju stoppat dit bakterier i min mage som inte borde vara där.
Nu ha rjag varit sjukskriven i snart 12 veckor. Det är över 8 veckor sedan operationen och jag är fortfarande inte frisk!
Det är skandal!
Jag vill bara vara frisk!
Det är så jobbigt att ständigt ha ont!
Men imorgon tar jag, åter igen, mitt pick och pack och drar till akuten.
Jag hoppas att jag har ork nog att rya tillräckligt så att dom fattar att dom måste göra något.
Håll tummarna!
Ha hopp för mig för jag orkar inte!





Kommentarer
Postat av: Anneli

Vännen, jag lider så med dig. Håller alla tummarna för att det ska vända NU och bli bättre! Kramar

2010-04-11 @ 14:54:50
URL: http://vanitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0