Schlager schlager!!!!

Nu ska vi se=) jag ska försöka lägga in ett par videos=) har ju lyckats en gång förr =)

Håll tummarna =)

Här är mina favoriter inför lördagen!

Finland, alltså jag gillar denna det trodde jag inte att jag skulle jag gillar sällan eurotechno men denna är helt okej!!



Turkiet som alltid har en speciell plats i mitt schlager hjärta!


Norge, söt som socker är ju människan med!!



Israel mest för det politiska budskapet, det är inget fel på låten heller men inte min smak men jag tycker det är otroligt häftigt att dom valt att skicka två sångerskor varav en palestinier och en israel! Så den får stå med på min lista i alla fall


Armenien,denna tror jag blir riktigt farlig!!!



Sist men absolut inte minst!
Sverige!!! Jag älskar låten och är så imponerad av Malena vilken fantastisk kvinna!!!


Tycker dock bättre om varianten dom gjorde på eurovision, hittade inte den!!

Så ser min lista ut! 
Hur ser din lista ut??? 
Vem håller du på???

Kommentarer
Postat av: Robert Milovan

Jepp, Armenien och Turkiet är mina favvisar. Bleka i jämförelse med oss i studiosång men fasen alla kan ju inte va lika bra som vi. Kram Robert

2009-05-16 @ 21:02:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0