Jag börjar gråta!!!

Jaa jag gör det!
Jag sitter och kollar på SVTplay på semifinal 1...
Malena är bara för häftig!
Jag älskar låten och den kvinnan är bara så ball!!!

Jag gillar hur dom har gjort om numret lite,gillar upplägget mycket mer nu! Skit läckert med den kören dom har lagt på!!!

Hejja Sverige!

Tror väl kanske inte att det går hem i finalen men jag älskar den! Verkligen!
jag är stolt över Sverige som röstade fram ett sådant bidrag!!!


Hejja Malena jag håller på dig!!!!!



För övrigt vill jag tillägga att semifinal 1 kändes mycket roligare än tvåan, kändes som ett tuffare fält!
Sen vill jag tillägga att jag som vanligt älskar turkiet!!! =)
Så vinner inte malena får gärna Turkiets lilla pingla gå å vinna =))

Sen måste jag säga att Israels bidrag är så bra! Inte bara musikaliskt utan även politiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0