Utmanad =)

Blev utmanad at Annlie =) Här kommer listan =)

Min "hemliga" last: Coca cola kanske inte så hemlig men i alla fall! och så just nu Alias =)
Jag vill krama: Alla mina vänner för att dom alltid finns där jag när jag behöver dom!
Framtidsdrömmar/drömjobb: Lyxhustru åt min läkar fru!! ;)
Bästa resa: Texas resan tror jag =) och den till Dubai för då var Hanna med =)
Då får jag vara mig själv: Hemma i soffan med min älskling =)
Dold talang: Tror inte den är så dold men jag är grym på färger =)
Ambition: Att tycka att träna =) Vill börja dansa igen!
Hoppas på: Att vi har tillräkligt med pengar till att gifta oss som vi vill =)
Funderar över: På hur pengarna ska räcka till! På om jag har jobb till sommaren =)

Stolt över:
Mig själv faktiskt =)
Blir glad av: mitt jobb och min älskling och jaa jag blir nog glad av lite av varje faktiskt =)
Om jag känner mig ledsen: Söker jag tröst hos Hanna eller ringer Li!
Motto: Carpe diem
Längtar till: Den 8 Augusti
Skrattar till: Big bang theory
Dansar till: Allt (utom dödsmetal och dansband)

Favorit tv-program:
ALIAS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Och Big bang theory!
Favoritfilm: Hm har ingen just nu tror jag =)
Attraheras av: Min älskling så klart =) och IQ
Bästa med livet: Att jag träffat Hanna och att jag faktiskt jobbar med det jag älskar!
Bästa köp: Min dator och mina bruddojjor!
Sämsta köp: Va? Finns det sådana =)

Sexigt: Självdistans och dofter
Idol/förebild: Oj va svårt! Li är en av mina förebilder i livet! Och Hanna såklart!
Favoritcitat: "Jag ångrar hellre det jag gjort än det jag aldrig gjorde" (Snor Annelies den va bra!)

Vill hångla med: Hanna såklart!
Gör helst en söndag: Pysslar och slöar framför tvn eller gör en session =)

Älsklingsdryck:
Cola cola cola =) haha
Favoritklädesplagg: Min röd/svarta tunika =)
Favoritgodis: ostbågar om det räknas som godis
Beställer i baren: Inte så ofta faktiskt, cola med is =) eller kanske en Ragnar om det ska vara alkohol..
Om jag vann en miljon: Skulle jag bjuda fler till bröllopet =) haha och så skulle vi ha en hell of a honeymoon =)
Jag vägrar: vara olaglig! haah som om nån frågat mig att göra det hahah men ja det var vad jag kom på =)
Jag gör alltid: Organiserar (älskar att skriva listor!)
Vill resa till: Aruba =)
Smultronställe: Finns  massor i Vaxholm =)

Det stör mig:
Krig och idot politiker!
Sämsta ovanan: Att jag är lite av en kontroll freak =)
Blir generad av: Komplimanger och underbältet humor!
Samlar på: Smink =)
Är en jäkel på: Sminka =)
Är rädd för: Mörker och flyga
Jag skulle aldrig: Göra något för att såra Hanna
Största svaghet: At jag inte har nån koll på hur mycket pengar jag gör av med =) haha

Jag utmanar ingen men om nån vill skriva en liknade så länka gärna i kommentarer så har jag nått att läsa =))

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Anneli

Tihi! Vad kul att läsa gumman! Massa kramar, saknar dig!!

2009-03-30 @ 23:18:04
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: Marielle

Jag är en sucker för listor, så jag gjorde den ;D

2009-03-30 @ 23:38:03
URL: http://muriels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0