blogg nördar se hit!!

Jag behöver hjälp =)
Jag kan inte länka! alltså jag vet att man ska markera och sedan klicka på skapa länk men den sidan laddar aldrig klart den förblir blank! Vad gör jag för fel eller vad kan jag göra åt det!
(Nu bytte jag webläsare å då funkade det haha ja se där ja nu ska jag bara få bilderna att fungera som jag vill )
Dessutom så krånglar det när jag ska ladda upp bilder, den vill inte ibland kan jag ladda upp en eller möjligen två bilder sen ger den upp! Skitskumt å det är inte min dator för jag har provat på andra datorer!

Sen undrar jag hur gör man sin sida sådär fin som alla har med en liten banner uppe med bilder =) 
det vill jag med ha =) Nån som kan göra en åt mig?

Hjäälp! Jag ger snart upp bloggandet annars ;P


Kommentarer
Postat av: Daarkh

Länk: Hittade du visst

Ladda upp bilder: De flesta webbuppladdare är javabaserade. Att uppdatera webbläsarens javaplugins brukar kunna hjälpa. Görs på denna adress:

http://www.java.com/en/download/manual.jsp



Banner: Jag jobbar med sånt lite då och då och kan säkert fixa en åt dig om du vill. Hör av dig med önskemål så ska jag se vad jag kan göra.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0