Lite behind the scenes bilder

Rensade bland mina foton idag =)
alltid lika akut av någon anledning =)
I alla fall tänkte jag dela med mig av lite bilder från plåtningar =)
så ni får se hur det kan se ut när jag är i farten =)) 


Jupp så kan det se ut när jag sminkar, stökigt i gräset =)


Gömmer mig lite bakom modellen =)


Jag och Angi i full planering =)


Robert tror han kan gömma sig =) haha


Sminkning jag gjorde på skolan under trendlektionen! 


Jag på skolan på periodmake up lektionen


Anne får lite läppglans!

Så det var det det =) 
ska se om det finns fler bilder jag inte delat med mig av =) 
kram så länge =)

Kommentarer
Postat av: Ingela

Ha ha den bilden på Robert känns igen, kolla in blicken han ger ju en sängkallarblick;-). Hur har det gått med videon ifrån den dagen? kramis

2009-06-18 @ 09:33:26
URL: http://ingelam.blogg.se/
Postat av: AMAIA LAYLA

Åh vad roligt att höra! Du får kanske ta och ladda upp lite bilder så man får se ;)



Appropå klänningar så diggar jag den svartvita du har tillsammans med hårbandet. Lite Twiggy-stil :)



Och underklädestips? Hmm, jag vet att Agent Provocateur kör på större byststorlekar, men o andra sidan är de ganska dyra. Men det gäller ju ditt bröllop så jag skulle köra hårt på det, lite lyx är ju aldrig fel i såna situationer ;)

2009-06-18 @ 16:28:54
URL: http://amaialayla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0