Det blir aldrig som man tänkt sig!

ja alltså jag hämtade ju klänningarna igår, å det blev inte dom jag hade förväntat mig!

Lis klänning är fel färg på broderiet så det är heeelt fel...

Min klänning gick sönder när jag provade den, en av öglorna gick sönder när vi skulle dra åt snörningen, och en ögla var igensydd...

Hannas klänning var perfekt tack å lov alltid nått =)

De andra två tärnklänningarna har jag inte kollat på ännu...
Har mailat och sagt mina bekymmer men han svarade att men vi kollade ju på klänningarna när vi skickade dom å då var minsann allt bra....Pucko! =)

Min klänning kan jag laga själv om så behövs det känns inte så jobbigt men Lis klänning måste ju göras en helt ny!!

Får se vad vi får för svar denna gången då!

Känner mig lite besviken faktiskt!
Men man får väl vad man betalar för å det var väl för bra för att vara sant =)

Men vi kommer nog bli fina i alla fall när det väl är dags!!!

kram

Kommentarer
Postat av: Ingela

Är det ngt jag kan hjälpa er med, säga bara till? Behov av ngt annat som bröllopsparaply, bubblor, handskar, skor osv? kramis

2009-06-11 @ 19:43:11
URL: http://ingelam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0