Min Göteborgsresa!

Sorry att jag inte har bloggat på evigheter men det händer massa saker hela tiden =)

I söndags åkte jag till Göteborg för att dels hälsa på Jessica och Danny men även för att jobba med Peter G som är en av de bästa fotografer jag jobbat med! =)
Vi har under tre dagar gjort 9 sessioner med fyra olika modeller!
Vi har bland annat gjort de fyra årstiderna!!

Så jag tänkte visa lite behind the scenes bilder!

Peter hade många roliga saker i studio tillexempel en rolig peruk. 


Wikky i full gång och poserar!


Wikkys tredje look


I´m a crazy faan =)


Håkan som sjal viftare


Här volymmastras det =))


Fröken vår!


Angelica (Denna förtjusande dam!) som fröken höst!


Angelicas andra lite rockigare look


Nephania (Sanna) som fröken vinter


Underbara Elisabeth som fröken sommar! 


Jag menar kolla hennes håååår =))) jag var i himlen =) vi gjorde en till look men jag glömde  ta kort på det så ni får vänta lite till!!

Underbara underbara Jessica!!


Underbara Underbara Danny! =)


Jessicas och Dannys lilla gullegris Saga! 

Så nu väntar jag med spänning på alla bilderna =) 

Tack å hej för denna gången =) 


Kommentarer
Postat av: Hanse

jag e sjukt nyfiken på vad du gjorde med det toklånga håret! :P

2009-07-22 @ 20:43:51
URL: http://hanse.blogg.se/
Postat av: Karin

ÅHH!!! Jag älskar höstdamen och den med snäckorna! Så jävla fina!=D Hör av dig när vi ska ses!;)

2009-07-23 @ 14:45:48
URL: http://estetiskt.blogg.se/
Postat av: Anneli

Sommarmaken är underbar, ser framemot att se de färdiga bilderna. Åååh jag vill också träffa Jessica och Danny buhuu... Puss!

2009-07-27 @ 02:35:34
URL: http://vanitas.blogg.se/
Postat av: Christoffer Larshans - Bögen från Dalarna

Härliga bilder! Gillar sminkningarna och allt. Din header är som sagt galet vacker! Gillar den "Cancer"-liknande bilden, påminner om en photosession i ANTM (top model). :)

2009-07-30 @ 10:37:15
URL: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0