Söndags mys

Sitter vid datorn och surfar lite!
Jag lyssnar på den sista Harry Potter boken på engelska!
Jag har inte läst den av någon anledning så nu kände jag att det var dags att lyssna på den så slipper jag läsa den!
Den är skitbra!

Annars tänkte jag inte göra nått mer =) 
Hanna är på kryssning! 
Jag skulle ju följt med men jag blev ju sjuk så jag fick stanna hemma istället, jätte trist men vad ska jag göra!
Så jag har mest suttit vid min fina dator!

Nu ska jag måla lite tänkte jag och fortsätta lyssna på Harry Potter!

Kram på er

Kommentarer
Postat av: Ann

harry potter är ju så underbar!

2009-01-04 @ 17:48:04
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Åh va trist! Jag är ju anmäld men vet inte om jag kommer åka dit riktigt. Beror lite på vilka andra som åker :) Jag har ju massvis med snö här så jag kommer ju inte åka dit för den sakens skull ;)

2009-01-04 @ 17:48:31
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0