Gårdagens bravader

Igår var jag och jobbade i Örebro! 
Vi åkte dit med våra elever, det var jag och Alexandra som lärare och så var Shaul med och Mikaela från förra kursen!
Tillsammans med 21 elever skulle vi sminka ca 300 personer.
Dom skulle alla sminkas i olika rockstilar och vi var uppdelade på två olika hotell. 
Jag och Alexandra och 9 elever sminkade ca 130 personer tillsammans, Alexandra körde airbrush och eleverna fyllde på med glitter och jag var mest någon slags organisatör =) 
Men det fungerade förvånade bra =) trodde det skulle bli galet jobbigt! 
Men det flöt på väldigt bra och vi hade roligt =) 

Vi åkte buss till och från Örebro och det var ett bra tillfälle att lära känna eleverna lite grann! Det var väldigt roligt!
Nu känns det ännu roligare att fortsätta denna kurs =) 

I veckan som kommer ska jag ha en tfp session är det tänkt =) 
Med Rickard och Amaia igen =) 
Underbart =) 

Tack och hej!!



Kommentarer
Postat av: Tove

denna Richard kan det möjligen vara herr Ström som plåtat med mig också? Han är så himla rolig att jobba med! Hälsa, om de nu är han då. :p

Jadu SaraMaria, när SKA vi leka igen? Inte allt för långt bort i framtiden hoppas jag. :)

2009-01-15 @ 23:51:36
URL: http://tovelicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0