2008 i bilder

Ann tyckte jag skulle lägga upp mitt år som make up artist =) 
Så jag tänkte jag skulle göra det fast använda lite av mina egna bilder med! 

Januari 
Jag gjorde en fotosession med William Saar och Christina och Li!


Februari
Då var jag i Klövsjö 
Först Cilla som Anders fotat!


Sedan Li som Anders fotat!


Mars 
Då var jag på Sobelträffen
Sandra som modell och Mikael som fotograf


Under Mars gjorde jag även min operation så under April tog jag ledigt från fotandet!!

Maj
Gjorde jag en fotosession med Johan G tillsammans med Isabella!


Juni 
I juni gifte sig min kompis Åse med sin Henrik! 
Först gjorde vi en fotosession på hennes möhippa så jag tar en bild på det och en från bröllopet!



Juli
Då var jag i Härnösand hos Li och lekte med henne och Andreas Stridsberg

Min kompis Nelia hade även sin Möhippa så även hon fick göra en fotosession!


Augusti
Pride pride pride!!!
Elin 

Kari

Li 

Frida


September
Jag gjorde en trash the dress session med Mira och Mikael tillsammans med fotografen Johan


Oktober
tar väl mig själv då =)) Foto Johan G


November 
Jag och Li gjorde en fotosession med Johan vid det underbara träsket =)


December
Eftersom jag har varit ledig en del i December så jag har haft lite tid till några TFP sessioner!
Först ut här blir Amaia! Favorit bilden för hela året för mig!

Jag hade en hel dag med Johan där bland annat Monsterbilderna på Ann blev till.

Och denna underbara bild på Kim


Tack allihopa för detta år!!
Ser fram emot massor av plåtningar! 
Kram på er!

Kommentarer
Postat av: Ann

Så roligt att se :)

Hur många olika teman har du hunnit med under året?

2009-01-02 @ 20:35:36
URL: http://kykyri.blogg.se/
Postat av: Peter

Ha ha! Great minds think alike. Lade också ut entt inlägg idag som sammanfattade mitt 2008... Kul att se dina bilder. :)

2009-01-03 @ 01:46:04
URL: http://blog.nomethod.net
Postat av: Wysteriia

Ska ni till Klövsjö i år? :)

2009-01-04 @ 15:30:31
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0