Mitt i natten

Jag kan inte sova!
Lyssnar på en bok på kvällarna och det är inte läskig eller så men i kväll så blev det lite sorgligt eller... 
Alltså det handlar bland annat om en kvinna som blir misshandlad av sin man som är topp politiker i Danmark... 
I alla fall och i kväll tog jag väldigt illa vid mig... 
Så nu kan jag inte sova... eller jag vill inte sova. 
Så nu tittar jag på Navy CIS och försöker tänka på annat!

Jag känner mig deppig igen, tror att det beror på att jag är instängd här hela dagarna nu när jag är sjuk, det är så trist. 
I morgon tänker jag ta mig ut en stund i alla fall annars kommer jag bli knäpp!!

Måste köpa nya skor med för jag har lyckas förstöra mina! 

näääe jag ger upp!
Tar och spelar ett alfapet istället =) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0