4 DAGAR KVAR

Jaa herregu nu är det bara 4 dagar kvar!
Just nu sitter jag och gör musiklista till kvällen då vi ska ha dans =)
Måste ju göra listan så vi bara kan ha den gående =)
Men det tar ganska mycket tid framför allt det är roligt faktiskt men tidskrävande =)
Sen har vi varit och lämnat in vår hindersprövning på kommunen för det hade vi missat att vi skulle skicka till dom =)
Men nu är det gjort i alla fall så nu får vi gifta oss!
Sen har jag köpt en underkjol till mi klänning, bättre sent än aldrig =)
Dessutom mycket billigare här i Kalmar än i Stockholm så det var ju trevligt!!

I söndags  fick jag min möhippa i alla fall, hade börjat tro att dom glömt mig =)
Dagen började med att dom kom hem till oss kl 10 och ringde på, jag öppnade och då låg det en lapp på golvet framför dörren som det stod BU på =) Då förstod jag ju vad som var på gång och då hoppade dom ut ur hissen allihopa =) Då började jag gråta!
Jag blev så chockad och jag var så helt inställd på att vi skulle åka till Kalmar på söndagen för det hade vi bestämt ju =)
Sen fick jag åka in till stan och gå på Choklad massage i en hel timme det var heeeelt underbart =)
Tror salongen heter Ellies låg i alla fall i närheten av Odenplan =)
Helt klart att rekommendera =)
Sen efter det åkte vi till Gröna Lund där jag fick ett åkband =))))
Jag var som ett litet barn =)
Jag fick lite uppdrag under kvällen =)
Jag antar att det kommer att komma lite kort senare =))

Nu ska jag göra spellista till bröllopet =)
kram på er =)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Låter som en toppendag =)

Är det nu på lördag det blir bröllop?

Nere i Kalmar eller hemma i Sthlm?



Hoppas ni får en underbar dag i alla fall och försök verkligen njuta av varenda ögonblick trots skakande knän och allt sånt =)



Ser fram emot alla fina bilder jag hoppas få se efteråt.

Kram på er!

2009-08-04 @ 20:28:54
URL: http://saxiquine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0