Sjukdoms tristess!

Sitter mest och hänger vid datorn! 
Jag orkar inte göra nått vettigt! 

Jag tänkte försöka mig på att lägga ut lite gamla kort som jag har hittat =) 
så har ni nått att titta på så länge =)) 


Från Pride 2004 =) Jag med det superlockiga håret!

Oxå 2004 Pride =) skulle tro att detta är från Schlager kvällen

Haha från Paraden =) Ser ni mig =))


Prideparaden 2005 jag och Mika

Jag på Grönalund sista dagen av Pride 2005 


Haha Pride 2006 =) 

I wish I was a drag Queen =)

Det är jobbigt att gå i paraden =) 


Pride 2007 =)))))) Niklas, Mattias hanna och jag =) 


jag och hanna =) Pride paraden =) 

Jag målar lite på Linn =) 

Gänget i parken på lördagskvällen =) 



Pride 2008 =)) Niklas, Jag, Hanna och Mattias =)

Jag och min pussgurka =)) 

Det regnade på paraddagen men det var kul ändå =) 

Jag och Niklas =)) 

Paraddagen =) 
Li rockar på vårt flak =) 

Kari på flaket =) 

Jag och Niklas =) haha 
Håll till godo =) 

Nu ska jag försöka göra nått vettigt ett tag =) 
kram på er alla =))

Kommentarer
Postat av: karin

Åh jag var där!=D

2009-04-09 @ 20:52:11
URL: http://estetiskt.blogg.se/
Postat av: Sara

ser härligt ut..aaa snart är det pride igen..yeheeej!!!

2009-04-14 @ 15:51:13
URL: http://kjellqvisten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0