upp i ottan!

Jupp vaknade av att Hanna väckte mig kl 06.15 för hon behövde lite hjälp!
Jag är ju som ni kanske vet hemma och sjuk!!
Så jag kan ju sova hur länge som helst, men nu gör jag allt för att inte somna =)
Jag ska nämligen ringa min läkare kl 8 och om jag somnar kommer jag inte vakna i tid!
Jag tror nämligen att jag åter igen har bronkit så jag måste kolla det innan det knallar ner i lugnorna och blir lunginflammation!
Men vi får se vad dom säger dom små läkarna =)

Men under tiden så försöker jag underhålla mig med allt möjligt!
Jag har lagt in en tvätt i maskinen och nu håller jag igentligen på att vika tvätt som redan hände på tork!
Men så kände jag att jag gott kunde skriva av mig några minuter! Allt för att inte somna!!!

Känns surt att bli sjuk!
Jag vill mycket hellre vara på skolan!
Känns som om man missar så mycket när man är borta dessutom så är det mycket roligare att vara där än hemma!
Men jag tror inte dom vill ha mig där! =) *host host*
Men jag hoppas dom saknar mig lite i alla fall =)

Om det är bronkit så måste jag ta mig ut och röra på mig lite det brukar gå över fortare då!
Men det är ju inte direkt solsken ute!
Känns helt rätt att ta med sig täcket till vår nya soffa och kura ner sig och titta på Oprah =)

Jaha nu har jag fått några minuter att gå!
Så nu är det bäst jag fortsätter vika tvätt!!

Kram på er därute och skriv gärna en kommentar så jag har nått att läsa =)))

Kommentarer
Postat av: Iida

Men självklart har vi saknat dig idag! haha :D

2008-09-09 @ 16:43:41
URL: http://iidalainen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0