Regnet det vara öööser ner!

*trallar lite*

Japp tittar man ut genom fönstret får man akut deprission!
helt klart!

Så jag låter bli att titta ut!!
Just nu sitter jag och fnular ihop  mina små projekt jag håller på med.
Jag och Johan ska göra ett litet (ehhh litet kanske inte är rätta ordet!) projekt tillsammans, eller rättare sagt Johan är snäll nog att hjälpa mig förverkliga en av mina miljoner ideér!
Så nu sitter jag och letar modeller som jag kan plåga, eeehhh jag menar använda! =)
Det är svårare än jag trodde för jag har en väldigt klar bild över hur jag anser att det ska se ut och då blir det så svårt att hitta någon som passar in på det.
Men jag har i alla fall hittat 4 modeller!
8 kvar till denna idé då!
Har mina tolv till mitt andra kalenderprojekt!
Men dom måste fotas utspridda under året för att det kräver vissa bakgrunder som inte går att manupilera!

Annars ska jag inte göra så mycket idag tänkte jag!
Mamma och jag ska ta en promenad, det kan jag behöva har ju varit sjuk i 5 dagar nu och knappt varit utanför dörren så det är dags att röra sig lite!

Imorgon ska jag sminka en hallowen sminkning! Det är alltid trevligt!

Nepp nu ska jag leta vidare bland alla modeller!

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Johan Gustafsson

Baabe !! Förlåt att jag inte hört av mig.. Har haft det fullt upp med ungar, jobb o retusch här :P

Ska försöka ringa dig ikväll !!! =)



KRAAM

2008-10-31 @ 14:07:36
URL: http://jgp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0