Speedwalking

Japp speedwalking med vagn är en höjdare jag är helt slut!!

Gittan (Svärmor) är barnvakt åt Malins (Malin är Hannas syster) dotter Elsa (Hängde alla med där??)
I alla fall hon totalvägrar sova så jag och Hanna satte henne i vagnen och speedwalkade runt hela Lindsdahl (det är inte jätte litet direkt) hon somnade en stund och när vi skulle fälla ner (hon satt upp) så vaknade hon såklart!
Sen somande hon till igen och då saktade jag ner farten det skulle jag inte ha gjort då vaknade hon igen!

Nu tror jag att hon somnat i mormors famn för det är i alla fall tyst =)

Men små 6 månaders bäbisar ska vara lätta att söva tycker jag i alla fall när Mamma är på bröllop!!
Men det är ju första gången som Malin lämnar henne så länge så det känns ju säkert lite konstigt!

Nu fick jag rapport om att både mormor och Elsa ligger ner och sover gör i alla fall Elsa =))

Tack och hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0