penga ångest!

Faan jag hatar pengar!
Idag har jag betalat alla våra räkningar och nu har vi inga pengar kvar!
eller ja det känns så i alla fall!
Det är jobbigt att vara så beroende av pengar!
Dessutom får man ju inte så mycket pengar när man är sjukskriven heller å jag kan ju inte jobba eftersom jag faktiskt inte är frisk än heller!
Det blir ett moment 21!

Nääe nu ska jag nog gå ut det är ju faktiskt fint väder men jag har bara varit inne och städat och betalat räkningar =)
Nu ska jag städa bilen innan fredagen då vi åker till Hallstahammar annars får vi inte rum allihopa =))

jaja tack och hej

Kommentarer
Postat av: Li

Jag vet hur det där känns! Fick ju knappt några pengar från CSN den här månaden (vilket man ju typ aldrig får men jaja) och så jättelite lön på det, så det känns ju inte så himla kul!



Men vi får leva billigt och njuta av sommaren istället :D

Kram kram, ses snart!

2008-05-28 @ 15:21:57
Postat av: Wysteriia

Du är inte ensam..jag har typ pengar för hotellrummet i hallsta..that´s it. Jag får lön 15 Juni sen..jippi va roligt jag kommer ha framöver..haha ;D Ska bli så himla skönt att få börja sommarjobba snart!

2008-05-28 @ 15:48:28
URL: http://www.wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0