jag har tappat....

....blogg sugen!
japp jag orkar inte skriva!
Jättetrist för jag får nästan ångest för jag vill ju skriva men jag har ju inget att skriva om!
 så nääe jag skiter i det helt enkelt =)
Återkommer när jag har nått vettigt att skriva!!

(Lägger in ett inlägg från forumet på MB)(Ifall nån är intresserad men inte läser forumtråden!)

Hej hej

jag kommer att ta med mig massor med ögonfransar i lite olika stilar till Halstahammar till försäljning!
Så ta med plånboken och leta upp mig!
Dom kommer att kosta från 55 kronor!

Jag kommer att bo i stugområdet så att ni vet vart ni ska börja leta =))

//Sarah Maria
(Skicka Pm om du undrar något!!)

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Johan Gustafsson

Kanske skulle slå till på några lösögonfransar av dig.. kanske kan använda dom som extensions i skägget annars :D

KRAM

2008-05-23 @ 22:35:04
URL: http://jgp.blogg.se/
Postat av: Ann

Det går i vågor med bloggsuget, men man får så enkelt bara låta bli att skriva när man inte känner för det.

2008-05-24 @ 15:43:46
URL: http://kykyri.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0