Ett brev...

jag har sysselsatt mig med att skriva ett brev till en person i min närhet som på långsikt sårat mig kan man väl uttrycka sig!
Jag vill inte rakt ut skriva vem det är då det känns taskigt att hänga ut någon!
Men i alla fall nu har jag efter lång vånda skrivit ett brev som ska sändas iväg senare idag som förklarar hur jag känner och hur jag mår!
Känns skönt att äntligen ha gjort nått åt saken och jag hoppas att inblandade parter inser vad dom gör!
Men det är nog inte så troligt!

Kände att jag ville nämna det här i alla fall!
Då det fått mig helt ur balans för dagen!

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Cris Design

det gjorde du rätt i gums!!

2008-05-28 @ 21:58:25
URL: http://crisdesigns.blogspot.com/
Postat av: Anneli

Hjärtat... så starkt av dig att göra det här. Än en gång stolt över dig! Stöttar dig fullt ut!

Massa kramar!

2008-05-29 @ 00:46:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0