Rensning av foton!

Idag har jag ägnat mig åt att sortera bland alla cd skivor med bilder!
Har fått för mig att jag ska klistra in lite bilder i en bok, från resor vi gjort =)
Så jag har letat efter alla våra bilder! =)
Hittade kort från Dubai och Tunisien och Egypten!
Men Corfubilderna är spårlöst borta =))
Men dom kanske dyker upp!

Så jag delar med mig av lite sol och värme!
image65
Burij al arab (Dubai)

image66
Wild Wadi (Dubai)
image67
Öknen kan vara farlig! (Dubai)

image68
Inne på Merdinate ett av de stora hotell/köpcenter (Dubai)

image69
Jag Hanna och Stine i poolen (Tunisien)

image70
Food time (Tunisien)

image71
Jag som blondin det ni! =) (Tunisien)

image72
Jag Fredrik och Stine på väg till centrum för att äta! (Tunisien)

image73
Dom tre kända pyramiderna, har fortfarande svårt att fatta att jag faktiskt varit där!! (Egypten!)

image74
Sfinxen! (Egypten)

image75
Jag och Anneli (egypten)

image76
På snorkeltur i röda havet! WOW va ballt det va!! Jag och Danny! (Egypten!)

image77
Sista kvällen på resturang Floka! (Egypten)

Nepp nu ska jag steka pannkakor!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Ååååh jag vill också till Egypten! :D

2008-03-05 @ 18:35:42
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anonym

Dumma dej att fresta med sånna bilder :(

hehe

Kram!

2008-03-05 @ 20:07:33
URL: http://sandish.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0