peptalk tack!

Gu vad hjärnan kan jobba för högvarv, det är rent av obehagligt!
Just nu kan jag verkligen inte fokusera på något annat än operationen!
Kan inte tänka på något annat och pratar heller inte om något annat! nästan i alla fall!
Det känns så overkligt!
Jag är verkligen rädd, tänk om jag dör.
Tänk om jag är en av de 100000 som inte klarar av en sådan operation!
faan jag vet inte hur jag ska klara av detta faktiskt.
Jag vill vekligen göra operationen för jag vet att det är min sista utväg och att om jag inte gör den kommer jag i alla fall att dö i förtid och bla bla bla

Men det hindrar ju inte att man har ångest av det värsta slaget någonsin!
Jag är rädd för allt, narkosen, sjukhus, operationen, medeciner och äcklig soppa!
Idag är en sådan dag när jag bara vill ringa och säga att näe hörrni mig får ni inte skära i!
Jag vill inte!

Men jo det vill jag ju, fattar ni??
Försöker göra andra saker för att inte snöa in helt totalt vilket inte är enkelt i min värld, har ju en tendens att snöa in på det mesta jag tar mig för *ler*

Men idag när jag var ute och gick med Ebbe så fick jag en sådan där känsla att "jaha det är sista gången jag går här kanske" alltså jag vet att det är töntigt och så men ändå!

Tänk att man ska vara så rädd jämt!
Fy jag orkar snart inte mer oro!

Tur att det är melodifestivalen imorgon så får jag några timmar att tänka på något annat i alla fall!

tack för att ni läser!
image86

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fattar att det är ångest. Själv har jag aldrig opererat mig, men bara tanken på att bli sövd skulle vara lite ångestframkallande, men du fixar det!!!
Så försök koppla bort det ett par timmar även idag. Ett helvetet i taget brukar man ju säga =)

2008-03-14 @ 13:31:43
URL: http://saxiquine.blogg.se
Postat av: Li

Du är bäst gumman, det krävs lite mer än en snobbig kirurg och lite narkos för att ta kål på dig! :)

Allt kommer gå bra sötnos, jag lovar!
*kram*

2008-03-14 @ 17:00:36
Postat av: Wysteriia

Sötis då! Förstår att du tycker att det är jobbigt, hade jag också tyckt! :S Försök fokusera på livet efter operationen istället!

Puss

2008-03-14 @ 18:44:32
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Ann

Du stressar för mycket, det kommer gå bra gumman :) Kramar!

2008-03-15 @ 09:44:16
URL: http://kykyri.blogg.se
Postat av: Lars Segerström

Det är kämpigt att fatta svåra beslut men när man väl gjort det så kan man söka styrka i detta. Utnyttja din vilja till förändring till att i slutänden komma ut starkare och nöjd med dig själv. Glöm aldrig att det finns så många människor som tycker om dig och håller tummarna för dig. Tänk också på alla vackra bilder vi ska göra när du kommer igång igen.
Hälsninar Lars Segerström

2008-03-15 @ 22:12:13
Postat av: Amaia

Vännen, som jag sa, försök att lägga så mycket tid som möjligt på positiva tankar, och gör en massa saker du gillar! :) Du är så himla stark tjejen, jag vet att du om nån kommer klara av detta! Och tänk vad kul det kommer kännas efteråt :)

2008-03-16 @ 15:46:12
URL: http://amaialayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0