Packar för fulla muggar

eller nääe det gör jag ju inte sitter ju framför datorn och slöar....borde packa!
Har suttit på viktop.se och tittat på tips på vad man ska ha med sig till sjukhuset nu ska jag bara packa ner allt!
Viktigaste är nog mobilen med melodifestivalslåtarna på =) hehe så jag kan muntra upp mig lite när jag behöver!

Det är svårt att veta vad man tror sig orka när man är ny opererad!
Förra gången jag opererade mig kommer jag i alla fall ihåg att jag inte hade tillräkligt med saker med mig att göra jag hade såååå långtråkigt så nu ska jag packa ordentligt! Förra operationen var ju inte planerad heller så nu har jag ju lite försprång jag vet ju att jag kommer bli liggande där ett par dagar!

Hela mitt liv kretsar runt en enda dag, så märklig känsla...

Många som säger att vaddå det är ju en operation som vilken annan och det är ju bara att göra, dom vet vad dom gör osv.
Och jaa det är ju sant dom vet alldeles säkert vad dom gör, men det jag tror folk glömmer bort är att detta är inte en vanlig operation som vilken annan, detta KOMMER att ändra HELA mitt liv.
mitt liv före och efter operationen kommer inte gå att jämnföra. Jag kommer bli tvungen att ändra allt.
Visst det är en operation som vilken annan men jag kommer aldrig att kunna gå tillbaka till det liv jag lever idag och det är skrämmande!
verkligen skrämmande!!

Kommer att få  låna en laptop under sjukhusvistelsen så jag kommer skriva lite blogginlägg om jag orkar, vet ju inte om det finns trådlöst nät men annars får jag ladda upp dom när jag kommer hem!

Hej å hå nu måste jag fortsätta packa!

tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Vilken dag är det du ska in på OP?

2008-03-17 @ 12:46:50
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0