lista från Ann

Jaha jag blev utmanad av Ann igen då så jag ska skriva en liten lista! Den kommer här!

Fyra arbeten jag har haft i mitt liv
- Jobbat många år på Konsum, både kassa, majeri, frukt och chark!
- Föreståndare för en kursgård
- Förskollärare.
- Make up artist och hårstylist.

Fyra filmer jag kan se om och om igen
- Maid in manhattan
-  Highschool musical (jaa jag veeet =)) )
- Miss secret agent 1 & 2
- Music and lyrics

Fyra städer jag har bott i:
- Oslo
- Jönköping
- Härnösand
 - Kalmar

Fyra teve-serier jag gärna ser:
- Top model
- NCIS
- Dog whisperer.
- Womens murder club

Fyra ställen jag vill åka till:
- Dubai igen, gud vilket underbart ställe!
- Paris.
- New york
- hm...svårt att bara välja fyra...sista får bli Egypten igen oxå underbart ställe!

Fyra webbsidor jag besöker dagligen:
- Modellbilder.se
- gmail.com
- Blogg.se
- viktop.com

Fyra favoriträtter:
-  Kyckling i de flesta format =)
-  Tacos
-  Pasta =) 
-  snart kommer jag leva på soppa så jag får väl säga soppa då =)

Fyra ställen där jag trivs:
- Hemma
- Ute i naturen
- Familjen Ahrenius stuga!
- Hos mamma å pappa!

Så det var min lista det!

Kommentarer
Postat av: Amaia

Ja, den är verkligen fin :) En av mina favoriter

2008-03-12 @ 22:15:02
URL: http://amaialayla.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0