Idag har jag inte mått så bra

Idag har jag mest sovit känns det som!
Jag vaknade och åt frukost sen så mådde jag illa så jag tog piller mot det och la mig i sängen en stund sen gick jag ut en sväng och mådde illa
Sen när jag kom hem deckade jag i sängen och somnade och sov i två timmar...
sen när jag vaknade försökte jag göra nått vettigt som att sitta vid datorn eller tvn =))
men orkade inte det heller så jag åt lite fil och gick och la mig igen!
sov i några timmar till sen lagade jag mat till mig och Hanna =) Soppa =) suprice =)
Sen har jag suttit framför tvn och undrat lite när man får gå och lägga sig =)

Jaja antar att det är en sådan dag då?!

Kanske blir bättre imorgon!

Tack och hej!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Jag hoppas morgondagen blir bättre! *krama*

2008-03-26 @ 22:24:58
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Ann

Du vet, det är helt okej att ha en sån dag :)

Kram,
A

2008-03-27 @ 12:05:12
URL: http://kykyri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0