Norrland det vackra!!

Nu sitter jag på Solebo som ligger några kilometer utanför Härnösand!
Det är Li´s mammas vandrarhem och konferansgård.
Det är så vackert här ute att det nästan gör ont!!
Jag ägnar dagarna till avslappning och Li jobbar =)
Igår var vi ute på Smitingen och fotade med Andreas Stridsberg....så himla roligt =)
På torsdag ska vi en sväng till Sundsvall och sedan på kvällen kommer Hanna hit =)
Så vi ska fira Midsommar ihop allihopa!

Kort kommer när jag kommer tillbaka =)
dom ligger i kameran!!

Nu ska jag gå på en promenad och leta efter roligt drivved !!

Tack och hej från Norrland!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Men åh jag vill också fota med honom ^^

2008-06-17 @ 19:35:59
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0