Snott en lista =)

Har kollat runt lite på andra bloggar och hamnade hos Saba som hade en lista jag snodde som jag tänkte skriva svar på =)

I alla fall nått att göra =))

* Höger- eller vänsterhänt: Höger
* Humör just nu: Lite off faktiskt
Favoritgodis: Det mesta går ner men lakrits är favvo =)
* Är det nåt du absolut inte äter: Lever är inte nån favorit och jag skulle aldrig få för mig att äta typ kotunga =)
Kläder just nu: Mjukisbyxor och t-shirt
Musik just nu: Helt knäpptyst här! förutom hunden!! som tassar runt!
Sommarplaner: Nja åka någonstans kanske =) Kalmar såklart och sedan underbara PRIDE!!!
Hur många kuddar sover du med: Två ibland en när sambon snor min ena!
Spelar du nåt instrument: Kunde spela Piano förr men jag tvivlar att jag är nå bra på det längre!
Morgon- eller nattmänniska: Helt klart nattmänniska går ju aldrig och lägger mig som jag ska och har hur svårt som helst att komma upp på morgonen!!
* Vilken hand håller du gaffeln i? Beror på om jag bara äter med gaffel är det höger äter jag med båda besticken blir det väl vänster!
Vem är viktigast för dig: Hanna
Bio eller promenad: Bio tror jag mysigt i mörkret! =)
* Sparare eller slösare: Slösare kan inte rå för det bara älskar att köpa saker =)
Är du kittlig: Nääe
* Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? Var nånstans? Har två tatueringer som jag gillar men jag skulle vilja göra en till, peirca mig tror jag inte att jag kommer att göra! 
* Snarkar du: näe om jag inte är förkyld!
Stjärntecken: Jungfru
* Äckligaste insekten: Getingar
* Fisk eller badkruka: Delfin =)
* Saft eller alkohol: Saft eller läsk.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Hmmm svårt faktiskt jag vet inte,,, flyga vore ju ballt eller resa i tiden!
Vad vill du jobba som? Make up artist/Hårstylist! 
* Stökigt eller välstädat? Jag är nog en väldigt stökig person i hemmet men i min sminkväska är det pedantisk ordning =) men nu har jag blivit lite bättre på hemfronten med faktiskt!
* Brukar du sola? Näääe är ju solallergiker =)
Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Har ju redan gjort det och skulle säkert kunna bli övertalad att göra det igen!
* Favoritväder: ja sådär en 25 grader varmt och sol =)
* Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: Hanna, telefon och en båt =)
* Tror du på mirakel: Ibland det kommer och går lite!
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Självklart!!
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Jo ganska men det har varit lite jobbigt nu undertiden jag har varit sjuk då har jag haft lite svårt med tolerans =)
Hur många barn vill du ha när du blir stor: Fortfarande lite osäker på om jag vill ha barn men inte mer än två i så fall!
Gillar du att sjunga? jaa jag har sjungit stort sett hela mitt liv =) 
* Anser du att du är stark? Nej men jag jobbar på det (både fysiskt och psykiskt)
* Vad gör du om du får hicka? Dricker massor av vatten!
Vad längtar du mest efter just nu? Tills operationen är över och till Pride 2008 !!
* Kaffe, te eller inget? inget måste det bli då =)
* Har du en besatthet? Hm nää det vet jag inte det får någon som känner mig besvara =)


Kommentarer
Postat av: saba

En fotograf berättade för mig om den butiken men jag har inte hunnit släpa mig till den delen av stan än. Jobbar precis vid centralen och efter jobbet brukar jag bara vilja åka hem :-) Men snart måste jag dit hur som helst.. Bilderna på papper börjar bli många.

2008-01-25 @ 14:27:52
URL: http://sabas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0