Ny portfolio!

image4

Tänk vad materialistisk jag kan vara, som kan bli sååå glad över att jag har köpt en ny portfolio!
Alltså en som jag ska ha mina foton i inte en på nätet!

Den är från PRAT och superduper dyr!
Jag sprang runt på stan med mitt enda mål; att köpa en portfolio men det visade sig vara mycket svårare än jag hade tänkt mig faktiskt!
Först var jag på scandinavian photo men jag tyckte inte dom hade några som jag kände passade mig!
Så vidare till YFO som jag trodde hade en butik på Brännkyrkegatan men det visade sig vara nått slags lager där man måste ha beställt tid eller något åt det hållet!
Så då blev jag lite uppgiven och åkte till Matton och hittade denna underbara portfolio för endast 1 069 kronor! åh jaa jag har säkert gått på en nit och det finns säkert billigare i andra affärer men efter min dag (den var minst sagt knasig) så kände jag mig så matt och kände att va faan nu köper jag den här!

Så nu har jag en portfolio i grönt färgat läder!
Med fina plastfickor i som jag lagt in mina bilder i!

Men då kom ju nästa problem!
Vilka bilder ska jag ta med!
Det är så svårt att veta vilka bilder som ger kunden något.
Ska försöka visa min portfolio som den ser ut för lite folk och se vad dom tycker =)

Kära läsare =) om du vill hjälpa till så kan ni ju gå in på min hemsida www.sarahmaria.se och välja ut två tre bilder som ni anser att jag måste ha i min portfolio vore kul att höra vad ni tycker =)

image5

Nu ska jag ta och äta frukost!!

Jaaaa jag vet att klockan snart är två men jag glömde äta! Sen har jag varit ute med hunden också!
tack å hej

Kommentarer
Postat av: Ann

Åh vad fick du ge för den?

2008-01-25 @ 06:06:16
URL: http://kykyri.blogg.se
Postat av: saba

Jag har också tänkt köpa mig en portfolio men jag hittar ingen som jag vill ha! Vill ha en helsvart, enkel.. eller typ grå.

Kan inte bästämma mig för någon av dina bilder.. alla är ju så fiiiina! :-)

Neeejjj, jag tycker inte vi är lika haha men visst skulle vi kunna försöka oss på en sån session iaf :-P
Kram!

2008-01-25 @ 10:48:07
URL: http://sabas.blogg.se
Postat av: Ann

Kan du inte visa upp alla de bilder du valt att lägga upp i portfolion så ere enklare att försöka hjälpa till att välja ut fler?

En påmig, en till på mig, lilla jag, en på ann ;)

2008-01-25 @ 17:32:51
URL: http://kykyri.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0